Cupcake Overload

Zoals beloofd, een post over de cakejes van afgelopen weekend! Ik had met mijn vriendin waar ik de cakejes voor maakte afgesproken dat ik ongeveer 40 cakejes zou brengen. Op zaterdagmiddag kreeg ik de vraag of ik er niet meer kon maken. Zo gezegd, zo gedaan! Ik schakelde mijn moeder in en de boodschappen werden verdubbeld, dankjewel mama! =)
Zaterdagavond heb ik toen alle cakejes gebakken en zondagochtend heb ik toen alle cakejes gevuld, opgespoten, versierd en netjes afgewerkt. Ik kreeg ontzettend veel complimentjes over de cakejes en ben stiekem ook wel trots op het eindresultaat!

Zijn jullie klaar voor heel veel eyecandy…!?

Image
Er moet natuurlijk eerst gemixt worden, het is zo leuk om te zien hoe een prutje van ingrediënten een lekker fluffy deeg wordt =)

Image
Bakken…

Image
vullen…

Image
en opspuiten.

Image

Image
Minder leuk, de bergen afwas die je tussendoor weg moet werken…

Image

Image

Image
Mini’s!! Ik maak ze niet heel vaak maar nu had ik wat deeg over. Mini’s zijn zo handig om te eten bij de koffie, het knoeit niet zo als een grote cupcake en is net een lekker hapje. Mijn opa en oma konden dan ook niet van de mini’s af blijven en binnen de kortste keren waren ze allemaal verorberd.

Image

Image

Image

Image

Het eindresultaat, bijna 100 cakejes! Kunnen jullie raden welke smaken het zijn?

Geef een reactie

