Aanrader: Woodz

img_0020

Vandaag heb ik weer een aanrader voor jullie! Ik zit nu middenin mijn verhuizing van Amsterdam naar Arnhem. Om dubbele huur te voorkomen slaap ik eerst een week bij mijn vriend in zijn studentenhuis in Arnhem voordat we naar ons appartement verhuizen. We zitten nu met z’n tweeën, tussen de verhuisdozen, op 10 m2. Je snapt, van koken komt de laatste weken niet zoveel. Heel veel spullen zitten al in verhuisdozen en ik wilde geen nieuwe ingrediënten kopen in Amsterdam omdat ik die allemaal mee moest verhuizen… Maar hoe minder er gekookt wordt, hoe meer we gaan uit lunchen/eten om Arnhem te verkennen! Supervervelend natuurlijk 😉 Des te meer reden om leuke restaurantjes met jullie te delen!

img_0028

Op een stormachtige zondag werden we een beetje gek op onze 10 vierkante meter. We besloten om toch even naar buiten te gaan. Een vriendin die al een tijdje in Arnhem woont raadde me Woodz al vaker aan, omdat het haar lievelingstentje is om koffie te drinken na een wandeling. Dus Woodz, daar gingen we heen!

Pop-up restaurant Woodz ligt, de naam zegt het al, in het bos. De omgeving is super mooi, vooral met alle herfstkleuren natuurlijk, en je kunt er lekker wandelen. Maar het gaat nu natuurlijk om Woodz zelf. Binnen zijn een aantal tafels, er is plek voor ongeveer 20-25 mensen denk ik. Het is klein en knus ingericht en door de grote ramen heb je een heerlijk uitzicht.

img_0024

Wij namen allebei een stoere tosti met ham en 2 dikke lagen kaas. Deze werd geserveerd met heerlijke basilicummayonaise. Erbij dronk ik een cappuccino en een appelsap. De tosti was echt superlekker en de koffie was ook prima! Ook mijn vriend heeft lekker geluncht. Een heel klein minpuntje was dat de tosti’s wat lang op zich lieten wachten, maar het mooiste uitzicht tijdens het wachten maakt dit helemaal goed.

Heb je honger gekregen na het wandelen, dan zou ik zeker bij Woodz wat gaan eten en drinken! Wij gingen er nu voor een kleine lunch, maar de taart zag er ook heerlijk uit. Ook hebben ze er een kleine dinerkaart met lekkere gerechten. Ik ga hier zeker vaker terugkomen!

img_0026

img_0018

 

Geef een reactie

